fredag 20 mars 2009

Holla!

Hemkommen från skolan. Mmh.. Trevligt trevligt.
Redovisningen gick bra och så vidare. Jag och Adam härmade Görel från Mia och Klara. HUR KUL SOM HELST! Haha!
Sen tog jag sällskap hem med Sofie & Adam :* Mycket mysigt måste jag säga. Och då blev det mer Mia och Klara, som Tabita och Gulletussen. Jisses, vilket program. LOVE IT! :D

Nu sitter jag här i Pierres soffa.. Jao.. Det finns inget att se på på TV förutom reprisen av Vänner från igår, men eftersom jag inte såg det så gör det ju ingenting. Haha. Aja, sjukt värdelöst iallafall. Och då har han ändå canal + med alla filmer. Blö. Visa bättre dags-TV. Jepp. Fast man kanske borde sitta ute eftersom vädret är mys. Men med ny dator är det lite svårt att slita sig. Haha.





Planerna för ikväll är att chilla med some friends (: Blir fint. Jepp.
Ciao!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nämen Nadine! Har du också skaffat blogg? Vad skoj (:
puss <3

Anonym sa...

Men åh så söt du är! :)

Anonym sa...

aah, loves it baby, hih, va kul med en till blogg o följa :D:D:D <3 <3 <3 /// adam