måndag 30 mars 2009

Efter 10

Måndagmorgon igen. Hmm.. Jag vet inte om jag tycker det är bra eller dåligt. Tiden kanske går lite för snabbt just nu. Haha. Jag kommer inte hinna göra allt som jag måste och vill göra känns det som. Men men. Det löser sig. Jepp. Det bestämde jag nu. Bra. ^^

Snart börjar skolan. Kl 11 med andra ord. Haha. Och då är det religion. Jag är inte alls för pepp på detta. Men sen är det hål på 2,5 timmar och sen är det historia och då ska vi fortsätta kolla på Pianisten. Nice (:

Efter skolan vet jag inte vad jag ska göra. Jag kommer inte orka träna det känner jag redan nu eftersom jag sov så kontstigt inatt. Och jag vaknade typ runt halv 6 och kunde inte somna om även fast jag var skittrött. Och sen gick Pierre upp kl halv 7 eller nåt och efter en liten stund somnade jag om. Och när jag sov som bäst ringde mitt alarm. BAJS säger jag. Haha. Det var sjukt ovärt iallafall.

Och 3:10 to Yuma var bra bra :D Nice! Och sen gick vi och la oss och jag kollade på Ghost Hunters och sen Hemsöka Hus ^^ Skitkul. Och läskigt. Haha.

Min frukost var skitgod (: Prickigkorv-mackor och nyponsoppa. Jag ääälskar nyponsoppa. Köpte en liter igår.. Nu är den slut. Oops ^^ Men gott och nyttigt och så är det Pro Viva, alltså bra för magen. Och det behöver jag för jag kan typ inte äta någonting utan att min mage protesterar. Ovärt! Aja..

Weel, I'll see you guys later!

2 kommentarer:

Kaisa sa...

åh, nyponsoppa fick mig att tänka på festival, hahah.

Pandasoppa sa...

tack för medlidandet!!

nyponsoppa, det kliar i halsen av blotta tanken, hu!