lördag 21 mars 2009

Awesome night!

Ikväll blev det mys med Kaisa och Millan. SJUKT värt!
Jag och Kaisa gjorde sallad som blev skitgod. Innehöll sallad (haha), pärltomater, majs, fetaost och kyckling. Till hade vi grekisk yoghurt och baugette. MUMS!
Sen spelade vi en massa Buzz och sen blev det fooli'n around med camen på min dator. Med YouCam som så fint programmet heter. Jag har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv. Det var verkligen magknipsroligt som Millan kallade det. Haha. Jisses. Bild kommer kanske imon. Jag orkar inte kolla igenom och välja ut nån bland de miljontals bilderna som togs. Haha.
Sjukt värd kväll iallafall. Måste göras om snart.


Mumsig sallad!


Söt-Millan :*


Och så en på mig, höhö.


Seeeeee Ya!

1 kommentar:

Anonym sa...

haha det var gaaalet kul :D
måste helt klart göras om snart!
och jag vill ha bilder från camen, hahah
<3