torsdag 26 mars 2009

Träningsvärk imorgon?

Det var helt ok i skolan. Jag hade bara en lektion som vanligt, idag var det graf som stod på schemat. Och jag gjorde det jag skulle och sen gick jag och tränade. Det gick skitbra idag kände jag. Så imon hade jag tänkt mig lite träningsvärk, förhoppningsvis. Haha. Jag pratade lite med mamma också. Mys (: Hon och Petra, hennes kollega, bestämde sig för att gå på Kenny Begins efter att jag berättat om den. Haha. Nice!
Sen gick jag hem och laddade två maskiner tvätt. Och så duschade jag, så nu luktar jag gott :D
Nu sitter jag hos Pierre för han hade mat i kylen och eftersom jag inte orkade köpa eller laga ny hemma hos mig gick jag hit. Haha. Och dessutom var min dator här.. Och så har han ganska så mycket bättre TV-kanaler än vad jag har. Så ja, jag är här av kanske fler anledningar än bara maten. Haha.

Nu ska jag köpa biljetter till bob hund den 1 maj (: Till mig och Millan. Och idag tog hon körkort också! Yey för henne :D Så nu kan vi definitivt komma dit eftersom vi hade bestämt innan att hon skulle köra dit. Haha. Nice iallafall!

Ikväll blir det nog bara lugnt, umgås med Pierre (: MYS :*


Tvätt.


Fint väder (: Fast kallt u.u Men mys med sol.


Pusshej!

3 kommentarer:

Anonym sa...

men grattis till millan! :D

jag vill också på bob hund.. hoppas ni fåre kul! hörs sen babyyy :**

Pandasoppa sa...

cute polaroider!

halo jag vet inte jag tror det för det är psykiskt tillfredställande som fan fast inte psykiskt.

alla hjärtans pop! sa...

vart spelar bob hund kompis?