tisdag 31 mars 2009

Musik

Jag kollar på The life and times of Tim. Skitstörd tecknad serie. Haha. Jag tror att det var det bästa som fanns att titta på nu. Jisses.

Snart börjar skolan.. igen. Och den tråkigaste lektionen. Och sen kommer Nikki och så ska jag fota henne. Nice! Hihi.

Uuh, nyponsoppa är totally nice ^^ Frukost och kvällsmat. MUMS. Och som Kaisa sa det påminner väldigt mycket om festival.. För det blir jag jämt sugen på och så dricker jag litervis. Haha. Och nu saknar jag festival också. Tänkte faktiskt på det när jag sminkade mig att det kommer bli sjuuukt nice på Hultan i år. Och det är skitmånga bra band.. Fast man säger jämt att man ska se det och det och det.. Men så blir det typ det.. Bara. Haha.

Här är mitt "spelschema" över 2009 än så länge ^^ :
1/5 - bob hund i Trägår'n, Göteborg
2/5 - Popadelica i Folkets Park i Huskvarna
8 - 11/7 - Hultsfredsfestivalen
1/8 - U2 360 Tour på Ullevi
22/8 - Coldplay på Stockholms Stadion

YEAH! Nice ^^ haha. Alltså jag med mitt nice.

Och nu lyssnar jag på Markus Krunegård - Jag är en vampyr från P3 Guldgalan med Detektivbyrån. Sjukt fint. Och så också Hello Saferide - Anna också därifrån med Detektivbyrån.
Nu ska jag dricka lite mer nyponsoppa och sen ska jag borsta mina tänder och sen gå till skolan.

Bye bye applepie!

Inga kommentarer: