söndag 29 mars 2009

Brödsmulan

Det känns sjukt segt med söndag. Imon är det skola igen. Inte för att det är speciellt jobbigt eftersom det är hur slappt som helst men ändå.

Igår var det partytime igen. Det var hur roligt som helst :D Jag hänge mest med Anna och herre gud vad vi skrattade och var dryga.
Jag gjorde mig iordning i form av att färga håret och slinga det. Blev fint (: Sen åkte jag till Evve där förfesten var. Nice! Och sen blev det fest på Sjöbo. Jesper Nilsson fyllde 20. Fin fint. Det var jättekul iallafall.
Jag och Anna pratade skånska och lurade folk på stan och jisses. Ja.. Galen kväll (:

Idag ska jag jobba. Alltså BLÖ! Jag är skitpepp. INTE. Men men. Pengar behövs. Haha.
Och sen ska jag och älsklings-Pierre äta tacos (: Nice!
Just nu sitter jag och han ligger i soffan och kollar på Robinson. Wee. Och jag vill inte att det ska ta slut för då måste jag gå och jobba. Haha.

Here are some pics from last night. Enjoy!





Nice liksom :D Haha.

Pösshej!

2 kommentarer:

Adam sa...

Vi kom aldrig dit, haha, vi va trogna centrum :D

Anton sa...

neee det är ju inte jag på bilden...