fredag 3 april 2009

15 sekunder av allt

Sitti'n here just chilli'n, eating some breakfast. Nice ^^ Haha. En mycket god frukost dessutom. Och jag skulle nog vilja påstå att den är ganska nyttig. Två lingongrova-skivor med ost och tomat + ett glas utsökt nyponsoppa :D
Jag har kommit på att jag vet nog ingen som tycker om nyponsoppa som jag känner. Alla säger Blä när jag säger nyponsoppa. Haha.

Igår så började jag redigera bilderna jag tog på Nikki. Men jag är nog långt ifrån klar. Men jag tycker att det är kul så det gör inte så mycket. Och jag tog typ 324 bilder igår. Alltså.. orka. Haha. Men det var sjukt kul så det gör väl inte så mycket. Haha. Roliga och fina blev dom ju så.. Ja. Och jag har inte redigerat dom, som sagt så ni får vänta om ni vill se ^^ För då kommer några upp här och mest på bilddagboken. Jepp. Ni får helt enkelt ha tålamod. Haha.

Jag har ingen aning om vad jag ska göra ikväll. Jag ska inte festa iallafall för det hade jag tänkt att göra nästa vecka på lovet. Och eftersom jag ska det hade jag tänkt att spara pengarna tills dess. Smart va? Haha.
Så jag får se vad som händer. Det finns ganska mycket att göra liksom, skulle jag tro iallafall?! Pierre ska sitta här hemma med sina vänner av manligt kön och kolla på hockeyn. Jag vill nog göra nåt annat. Haha. Eftersom jag är den smarta och inte håller på HV (utan ett annat lag) så är jag inte så väldigt intresserad. Höhö.

Nu ska jag keeeeeka upp och sen gå till skolan.. Om en stund alltså. Börjar halv 12. Jepp.


Frukost!

See you later!

1 kommentar:

alla hjärtans pop! sa...

backar nyponsoppa 100% ju!