söndag 5 april 2009

XOXO

Sitter och kollar på Gossip Girl. Det är bra tycker jag (: Hihi.

Jag har varit så sjukt seg idag och har verkligen inte orkat skriva här eller orkat starta datorn överhuvudtaget.
Jag var och jobbade och det var skitjobbigt. Det var en massa skräp som jag är tvungen att slänga. Det är jag jämt men idag var det skiiiitmycket! BAJS! Och sen var dammsugaren asjobbig och tung så jag blev asarg. Haha.
Men sen kom jag hem och då hade älskling lagat mat, tacopaj, så då blev jag glad igen ^^ Haha. Och sen kom Andreas, Alexander, Jocke och Alex för att kolla på hockeyn. Jag orkade kolla första perioden sen gick jag in i sovrummet och vilade. Haha. Jag bryr mig inte så mycket som sagt, om hockeyn alltså.

Igår åkte jag till Anton & Nikki i Taberg som sagt. Det var jättemysigt. Vi gick en skiiitlång promenad upp på Tabergstopp och sen en massa omkring där. Spännande ^^ Haha. Och nästa vecka ska vi ha picknick/utflykt igen. MYS :D
Vi tog tåget in tillsammans sen. Jag var sur, men det var mest strunt. Haha. Jag hade inte ätit på ett tag och bla bla.
Jag träffade Pierre iallafall och vi gick hem och lagade mat. Det blev potatisgratäng och fläskfilé. Skitgott! Den där Pierre kan sin mat ^^ Hihi. Det känns som att det är mest han som lagar maten här hemma. Men det har jag inget emot. Han är ju bra på det (:
Vi kollade på en film sen. Lord of war hette den. Den var bra tycker jag. Great!

Imon är det påsklov! Alltså FY VAD SKÖNT :D Skitnice!
Och första dagen på lovet ska jag träffa Nikki och Millan. Nikki vet dock inte om att Millan ska med så om du läser det här nu så vet du ^^ Haha. Vi ska gå på utställningen Killar på museet. Sen händer det väl alltid något mer men det är det som är planerat. Great!

Jag måste fixa ganska mycket på lovet med mitt projektarbete och sen hade jag tänkt att jag skulle hitta en praktikplats till praktikveckorna som är snart. Det blir bra.

Här är lite bilder från igår (:





Vi hörs imon. PÖSS!

1 kommentar:

Nikki sa...

Nu vet jag ja! haha :D:**