tisdag 21 april 2009

Slumhund

Jag gick till mammas jobb innan men hon kunde inte skriva ut på sin dator för jag har ett nyare word och hennes dator vägrade helt enkelt. Haha. Men men. Det får bli imon, det är bara det att det hade varit skönt att ha det klart imon så att det bara var att ge det till Ulf.

Jag träffade Celie sen och vi gick ner på stan. Träffade Anna, jag köpte deo ^^ Sen gick vi till TexMex, det där nya stället på Juneporten, och Fina kom. Vi åt god mat. Mums (: Sen gick vi till Tuttifrutti och köpte snacks och sen till Filmstaden och köpte biobiljetter till Slumdog Millionaire. SKITBRA FILM! SE DEN :D Och jag älskar Dev Patel för han är med i Skins, världens bästa serie. Haha. Så det blev en sjuukt fin kväll :D WEE!


PUSS


PUSS


SE DEN :*

Peace out!

Inga kommentarer: