tisdag 21 april 2009

Mjau!

Jag är klar med mitt projektarbete! Halleluja! Haha. Det känns sjukt skönt. Hoppas lärarna blir lika nöjda bara. Och nu ska jag bara skriva ut loggboken och rapporten. Nice.
Det ska jag göra hos mamma på jobbet för hon har skrivare och det har inte jag. Höhö.
Sen ska jag träffa Celie :D Wee. Det blir bra. Fast vi vet inte vad vi ska göra än. Jag vet att jag måste köpa en ny deo för den är alldeles slut. Haha.
Jag borde kira praktikplats eftersom den börjar nästa vecka. Haha. Men jag har faktiskt frågat två st utan att typ få svar? Emm.. Ja. Det blir nog bra. Kanske. Höhö.

Nu är det Epic Movie på Canal+.. Ja. Den är STÖRD.


Nikkis mage :*

Peace out!

2 kommentarer:

Anonym sa...

fiiiiiiiiiiint!!!!!!!!!!!!!!! :*:*

Emma S. sa...

älskar bilden. vill se mer av dem!