måndag 27 april 2009

Stek

Igår satt jag och fixade med min myspace skiiiitlänge. Och det behövdes verkligen eftersom jag typ inte varit inne på ett år och min sida var gammal som gatan. Haha. Men nu är den söt och fin. Och jag har laddat upp nya bilder och allt känns fresh så att säga.
Check it out! http://www.myspace.com/appletwig :D

Jag har praktik nu i 4 veckor. Men just denna vecka har jag ingen plats och jag är inte alls pepp på att gå till skolan och sitta där och uggla. Det kan jag göra mycket bättre här hemma känner jag.
Jag hade tänkt mig att jag skulle fixa lite skoluppgifter, det allra sista liksom. Och det har jag ju tid för. Höhö.

Idag hade jag tänkt att jag skulle ligga ute i solen och steka mig själv men ack nej.. Det är typ disigt ute? Ööh liksom!
Så nu ska jag ta en promenad istället, så att jag får lite luft (:

Peace out!

Inga kommentarer: