tisdag 28 april 2009

Shoes, sex, drugs & rock´n`roll

Det blev minsann ett par skor för min del med igår och dom är sjuuuukt snygga :D Haha. Det är svarta pumps med öppen tå och ganska tjock klack på 10 cm. LOVE THEM ^^ Haha.
Fast det var lite synd att de inte fanns i annan färg eftersom alla pumps jag äger är svarta förutom två par.. Fast det ena paret räknas inte för de är jag så rädda om att jag vara använt en gång. Haha. Tokigt.
Jag hittade ingen bild på skorna på Internet så.. ni får inte se. Men jag försäkrar er om att they are to die for. HAHA. Jag med mina skor alltså.

Idag är det molningt u.u Jag skulle ju sola hela veckan och försöka bli en pepparkaka (haha, lycka till, blir nog mer kräfta i så fall). FAIL!

Jag lyssnar på The Sounds och det var skitlängesen sen sist. Det blir fint i sommar på Hultan och se dom igen (:

Idag ska jag tvätta vilket innebär att jag måste gå hem till mig och sitta där och uggla.. Kanske kan gå en promenad (: Alltid mysigt. Och så ska jag hämta pluggar som kommit med posten. NICE!

Peace Out!

Inga kommentarer: