onsdag 1 april 2009

April, april!

Nu sitter jag i skolan på min fotolektion. Vi försöker bestämma vilka bilder vi ska ha med på vår Paris-utställning den 9:e maj. Det går väl sådär.. Eller så. Haha. Ganska jobbigt iallafall.

Och jag känner bara att jag vill spy på vissa. Japp. Så är det. Men men.

Pierre frågade igår om vi skulle mysa på lördag :D Yey! Då blev jag glad. För vi är aldrig tillsammans på helgkvällar eftersom jag brukar gå ut på fredagar och han på lördagar. Men eftersom det är hockey på fredag blir det mys på lördag :D Wee.

Jag sov igår när han kom hem och han han till och med laga mat och grejer innan jag vaknade. Och när jag väl vaknade var det fortfarande ljust ute.. Halv 8 för tusan. Inte kontsigt att jag trodde att klockan var tidigt. Sen åt vi och kollade på Andra Avenyn (: Fint!

Snart ska jag prata om mitt projektarbete med min lärare. Hmm..

Vi hörs!

PÖSS