onsdag 8 april 2009

Blommor på brinnande fartyg

Det var en mycket trevlig kväll igår hemma hos Anton & Nikki.
När jag och Millan kom dit blev det "picknick" inomhus, det var för kallt ute. Haha. Så vi åt lite gott och jag och Millan drack bag in box ^^ Nice! Sen spelade vi spel och hade musiktävling som jag överlägest vann med 65 mot Antons 34. Haha. Man skulle känna igen låtar och jag kände till och med igen Mambo #5 på applåderna i början. Haha. Då var jag nära på att åka ut, för då tyckte inte Anton att det var roligt längre. Haha. Har man ett öra för igenkännande så har man. Jag är likadan med personer. Jag kan se en person en gång på stan tex och sen känner jag igen den om jag ser den igen. Lite jobbigt ibland.. Men men.
Jag och Millan tog bussen hem kl 23.08 och jag var hemma runt 00 skulle jag tro. Då kröp jag ner brevid Pierre. Han är söt när han sover ^^ Hihi.

Idag har jag redigerat bilder till mitt projektarbete och ringt BVC eftersom jag hade tänkt att de kunde hänga upp lite av mina bilder där eftersom Nikki är gravid (: Men jag blev kopplad och grejer och jag fattade typ inte och det var krångligt så jag får försöka fixa det där på något annat sätt.
Och på musikfronten har det bara spelats bob hund (: Sjukt fint. Haha. Jag har fastnat känner jag. Fast när jag åker buss eller går lyssnar jag oftast på annat, som Loney, Dear eller Silverbullit (: Finnemang ^^

Det är sjuukt tråkigt väder idag. Fast det gör mig ingenting eftersom jag kommer sitta inne hela dagen ser det ut som. Haha.

Imorgon ska jag följa med Pierre till hans tattuerare och så ska han tatuera sig. Nice! Hihi. Fylla ut det där hålet han har på armen liksom ^^ Det blir nog bra skulle jag tro. Vi ska vara där kl 9. Min första "tidiga" dag på lovet. Haha.

Nu ska jag nog äta lite lunch (: Gott gott. Eller det beror iofs vad det finns här hemma. Haha.

Pics from yesterday:


Röde Påle 15.30 och picknick inomhus

Millan röker och Anton är en katt

TRUE PUNK och Röde Påle 23.45

Pusshej!

1 kommentar:

M(irela) sa...

jag gillar bilden på emilia,