fredag 17 april 2009

En Timme En Minut

Jag lyssnar på kent. Det var skitlängesen sen sist. Och jag drömde att jag lyssnade på dom inatt och att jag blev helt rörd för att de har betytt så mycket för mig. Haha. Kul dröm. Men sant. De har det. Ganska konstigt att ett band kan ha sånt inflytande på en. Aja.

Jag har varit uppe i två timmar.. och skolan börjar om typ en, lite mer. Jag vet inte vad jag ska göra. Haha. Jag hatar att gå upp så lång tid innan jag börjar eftersom det inte finns så mycket att göra. Men Pierre (som är hemma pga ögont, haha) gick upp kl 8 så då gick jag med upp för att inte behöva äta frukost själv. Haha.

Ikväll blir det Bongo för Emma K fyller 19 (: Nice! Det blir nog bra skulle jag tro. Jag var inte så pepp igår men om jag får träffa Emma som snart åker igen är det hel lugnt att gå ut ^^ Kan ju chilla imon juuu.. Och på måndag är det typ länsstudiedag eller vad det var och då är man ledig igeeen. Långhelg, i like it!

Nu ska jag försöka sysselsätta mig med något.

See you!

1 kommentar:

Nikki sa...

sysselsätt dig med mig en dag! :)