onsdag 1 april 2009

Tinnitus i hjärtat

Alltså ganska lam skoldag. Det känns inte som att vi åstakom någonting. Eller? Vi pratade lite om Paris-bilderna och sen pratade jag med Uffe och sen gick jag och Sara och Minna och åt på Mackmakeriet.. (GOTT!) Och då slutade vi typ. Haha. Lame.

Men att ta en tur till stan med Sara och Minna var mysigt. Sara beställde tid hos Face för balsminkning, en halvtimme efter mig ^^ Det blir nice. Jag ska bara komma på hur jag ska göra med mitt hår, för jag har typ kommit på hur jag ska ha det, det är liksom att komma på om jag är kapabel till att fixa det själv. Får testa. Haha.

Jag lyssnar på bob hund igen (: Jag gillar det nya albumet skitmycket (: Skitbra :D Wee!
"Solsystem till nervsystem, 15 sekunder av allt. Från genombrott till sammanbrott, 15 sekunder av allt, 15 sekunder av allt" - Tinnitus i hjärtat :* Smaskens ^^ Haha!

Nu ska jag nog kolla på en film eller något liknande. Jag orkar inte gå ut trots det underbara vädret. Jag har ju redan varit ute en massa redan och till och med suttit ute på Pierres loftgång med datorn. Sen blev det kallt tycker jag. Så det var inte så kul att sitta där mer. Haha.

Some nice pics from today.


SNYGGON :*


Fint väder och färgglada hus :D


Ser ganska deppig ut, men det är jag inte. Bara så att ni vet ^^ Haha.

1 kommentar:

Nikki sa...

Du är snygg! :*
ska ringa dig snart. hur har du det imorgon? eller fredag?? :):*