torsdag 2 april 2009

Grönt ljus åt alla!

Nu sitter jag i skolan igen. Har Grafisk Kommunikation. Den du. Men just nu har jag ingenting att göra för vår lärare har glömt bort mig. Jag skulle nämligen lämna in en uppgift men så fanns det inte tillräckligt med minne kvar så hon skulle fixa det, vilket hon inte har gjort än och det verkar inte som att hon kommer det heller. SCHYST!
Sen när jag har lämnat in den har jag inget att göra. Kul att sitta här till halv 11 och inte göra nånting. Ovärt!

Nikki kommer sen för nu mår hon bättre så nu blir det att fota :D Men jag har glömt min kamera hemma. Haha. Fail! Men det finns nog någon att låna nere i fotosalen. Annars får det väl bli mobilkameran. Haha! Inte. Men men.

Tangentbordet till den här datorn är skitäckligt. Jag vill spy på det. Haha. Blööö.

Till skolan lyssnade jag på bob hund ^^ Alltså I love it! Yum-yum! Och spelningen i Götreborg kommer bli supernice :D Yey! Looking forward to it!

See you later!

Inga kommentarer: