lördag 18 april 2009

Sweeney Todd

Den är ikväll, Sweeney Todd alltså. Och den hade jag tänkt mig att se för om jag inte minns helt fel tyckte jag att den var bra när jag såg den senast. Fast den börjar kl 9 och Robinson slutar halv 10. Haha. Får se hur det blir. Antagligen Sweeney Todd.

Igår kväll var det skitkul. Emma, Minna och Emma kom hem till mig på lite mysförfest. Det blev tårta och paket och gammal go musik. Haha. Det var fint. Sen drog vi till Bongo och träffade en massa nice folk. Dansade som galningar och önskade låtar som galningar också. KUL var det :D Sen gick vi hem runt halv 1, 1 någon gång för då var vi trötta. Så kvällen blev bra även fast vi var opepp från början.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt och vara med mig själv blir det väl. Haha. Pierre gick precis, han skulle kolla på fotboll.. Som börjar kl 16. Men men. Han visste inte när han skulle komma hem, så vi får se hur ensamt det blir. Höhö.
Pierre har blivit hälsofreak över en dag. Igår var han och tränade (vilket han inte gjort så länge vi har känt varandra, 7 månader) och sen hade han handlat fullkornspasta och fiberhavregryn så att han kan göra gröt på morgonen. Han har dessutom slagit vad med en kompis om att inte dricka förrens på hans födelsedag, vilket är typ 5 veckor eller nåt.
Jag tycker att det är ganska kul faktiskt. Han har liksom helt plötsligt börjat snacka om vad som är nyttigt och bla bla. Japp.

idag har jag och Pierre först varit i Huskvarna för att jag skulle hämta bilder som var utskrivna på Rosen foto. Nice var det och nice blev dom. Sen åkte vi till Vaggeryd till Pierres mamma och åt mat. Det var gott :D Och sen åkte vi hem. Höhö.
Nu är det No country for old men på Canal+. Jag kollar typ inte. Jag har precis installerat Rollercoaster Tycoon 2 på min dator. Haha. Så det ska jag spela för att ha något att göra. Nice liksom ^^

Peace out!

1 kommentar:

Emma sa...

alltså, det var awesome igår, kunde inte bli mer lyckat nästan. Puss på dig sötnos