måndag 13 april 2009

Mys med Millan

När jag hade kommit till jobbet innan och kommit igång ringde Millan (: Hon hade läst min blogg och skulle också se Gossip Girl för hon hade också missat det igår. Så när jag hade jobbat klart kom hon och hämtade mig.
So we watched G.G and then we went out. Vi gick en promenad här på Torpa. Mys. Och sen åkte vi till min mamma och så testade jag lite delar av min balklänning som hon sytt och sen fick jag en massa galgar. Haha.
Millan körde hem mig sen och sen åkte hon själv hem. Höhö.
Trevlig eftermiddag (:

Jag fick bilder från i fredags från Millan för jag hade inte med mig min kamera som sagt.
Här är bilden på mig, Dennis och Millan iallafall.. Och jag kunde haft en bättre fotodag för jag ser helt.. ja.. ut på varje bild. HAHA.



PUSS!

Inga kommentarer: