lördag 4 april 2009

Sämst!

Alltså.. Hahah! Jag är sämst på att bestämma saker för det blir bara tvärtom.
Jag hade nämligen en massa alternativ på vad jag skulle göra igår, massa nondrinki'n alternativ. Men jag valde ett drinki'n alternativ. Så det blev ett litet hål i min plånbok. Haha! Men det löser sig. Kanske. Aja.
Det var sjukt kul iallafall. Jag åkte till Vätterstranden och träffade Minna, Emma och Cornelia. Vi drack lite och sen drog vi till Bongo. Det var skitnice :D Hihi. I had a blast liksom ^^
Pierre kom sen också. Med sina buddies. Dom ville inte det. Haha.
Sen följde jag med dom och jag och Pirre gick först till Evergreen och sen hem. Nice.
Så lyckad kväll och inte alls vad jag tänkt mig. Men bra bra!

På dagen efter skolan gick jag och köpte ett nytt armband till min klocka det hade dött. Sen gick jag till Hamnkanalen och träffade Adam, Sofie och Celie. Nice! Sen kom det en massa folk. Det slutade typ med att jag och Säl gick på stan iallafall. Det var mycket nice. Och vi gick in på Scorette vilket var ett misstag (för mig, för Säl köpte ett par skor) för där inne fanns skorna från himlen. Haha. Om inte jag hade storhandlat på Kicks förra veckan hade jag haft råd med dom för dom var inte alls dyra för att vara såååå sjukt snygga som dom var. Och när vi gick ut därifrån hade jag ett hål i mitt hjärta. Haha. Ledsen var jag. HAHA. Aja. Jag och mina skor.. Det är nog något som ingen kan förstå.. Möjligtvis min kära mor eftersom jag nog ärvt skoberoendet av henne. Men det är ju nice. Inte. Aja.

Idag ska jag ut iallafall. I solen. Tänker inte sitta här. Ska nog till Taberg, till Anton & Nikki (: Mys. Och igår fick jag färg! Yey! Skitgött. Haha. Det ska börja brännas i tid. Eller nåt.

Här är lite bilder från kvällen igår (:





Mer bilder på bilddagboken (: http://appletwig.bilddagboken.se/

PUSS!

1 kommentar:

adam sa...

faan va fail! trode ja skulle hittahamnkanalbilderna här ju!! UHUHU! haha1 puss babe!