måndag 6 april 2009

Första dagen på påsklovet!

Nu är jag sådär seg igen och skriver inte på hela dagen. Men i morse orkade jag inte och jag har inte tagit mig an uppgiften förrens nu. Haha.

Jag var ganska seg idag med att gå upp, belv nog runt 11, men hallå, jag har lov. Haha. Åt inte frukost förrens vid 12 för jag höll på att fixa i köket. Duktiga jag du vet.
Sen ringde jag Nikki och hon var sjuk u.u blö. Ovärt! Haha.
Sen ringde jag Millan och sen kom hon till mig. Jag kollade pluggar, till mitt öra. Jag vill köpa nya och hade beslutsångest. Haha. Jag åt lite och så.
Vi gick ut efter det. Ner till stan. Gick upp på jobbet och träffade mamma som gav mig en noppermaskin så att jag kan ta bort det från mina kläder. Haha. Det var bra. Sen kollade vi lite klänningar. Och träffade Adam, Emma och Emma som precis kommit hem från Paris :D Yeeey! NICE som tusan! Jag har saknat henne skitmycket :* Så det var fint.
Vi gick omkring på stan och så.. Hittade inget intressant förutom skorna från himlen igen. Haha. Var tvungen. Och Millan blev lika kär i ett par andra. Så vi var lite ledsna. HAHA.
Millan blev sugen på glass så trots att jag inte var sugen köpte jag en McFlurry Oreos. ALLTSÅ MUMS! Den var skiiiitgod! Och Millan ville ha en Twister men det fanns inte glass någonstans i hela stan förutom på Godishuset som låg ASLÅNGT bort.. Spec när man har sjuk skoskav. BLÖ! Alltså.. Mina skor är så fina men jag fick blåsor på stortån och en till tå. Ovärt!
Vi tog bussen hem sen iallafall. Och Millan åkte hem till Barnarp. Och jag till Pierre. Fint!

Nu har jag suttit här framför datorn och fixat lite. Höhö.

Imon när Nikki ska vara frisk ska vi först gå på Killar utställningen och sen åka till Taberg med Millan och ha picknick/utflykt :D NICE som fan!

PICS!


Happy family :*


SKOSKAV, men skorna är snygga så vad gör man?


Sötet och twister. Haha :*

PÖSS

Inga kommentarer: