söndag 12 april 2009

Hey!

Igår var en bra dag. Wee! Jag gick till min pappa vid ett och dit kom också farmor och farfar. Fint! Vi åt påskmacka och sen en liten bakelse. Gott gott. Sen lekte jag med Eddie en massa. Det var skitkul :D Han är SÖT :* Han älskar fötter så han satt på golvet och jag i soffan och så höll han på och gosa och mysa med mina fötter. Haha. Så söt var han! Sen läste vi lite böcker. Hihi. Mysunge!
Jag stannade där till kl 6 typ och sen träffade jag Celie. Fint! Vi gick hem till Pierre och satt på hans loftgång i kvällssolen och drack lite och pratade och lyssnade på Håkan. Det var hur nice som helst. Efter det gick vi till Bongo. det var kul där ända till Celie blev utslängd för att hennes öl skummade för mycket. Alltså sååååå lama är vakterna. Herre gud liksom! "Din öl skummar för mycket, du har inte köpt den är." Emm.. Okej. Bra där.
Så vi gick. Och var skitarga. Haha. Till Amor blev det. Tog en cider och sen tänkte vi gå till Evergreen och käka pizza men vi mötte Pirripirri (som var på besök från Göteborg :D), Sebbe, Ludde, Grahny, Freddie.. Ja.. Och några till. Haha. De skulle till Lingon så vi hängde på. Det var nice! Det var ganska så mycket drag där. När det stängde blev det till slut Evergreen där vi träffade Celies pojkvän Simon och Jacob och sen gick vi hem. Bra kväll trots allt. Det hände ju som sagt ganska mycket. Och jag skrattade hur mycket som helst (:

Idag har det varit segt och mysigt och sånt. Jag skulle egentligen till morfar men mamma tyckte att jag skulle hoppa det eftersom jag hostar som en jag vet inte vad. Så jag och Pierre har varit i affären, hyrt filmer som vi ska se nu och lagat mat, samt kollat på Robinson (:

Nu ska vi se Fishy och sen The Bank Job.
MYSSÖNDAG :D

Bilder från igår!


Katten Justus och lillebror Eddie :*

Gammal farfar och skitungen Eddie :*

Bongotjejer och Säl & Nadine :*

BYE BYE!

Inga kommentarer: