torsdag 30 april 2009

Dreams about India

Det är ju lika fint väder idag som det var igår. Jag vet dock inte om det är lika varmt. Fast igår var det inte så jättevarmt eftersom det blåste hela tiden u.u Aja. Färg fick jag. Blev lite röd på ryggen, men hello, hur lätt är det att smörja ryggen själv. Haha.
Jag tror det blir att sola idag med. Wanna get brown.

Ikväll blir det som sagt party. Ska förfesta någonstans.. Inte helt bestämt tror jag. Och sen kanske det blir Bongo en liten stund eftersom det är Hultsfredsturné och man får gratis t-shirts och sånt (: Nice. Höhö. Men sen blir det definitivt Sliver. Gött ^^

Jag har installerat The Sims på min dator och spelar hela tiden typ. Haha. Det är ju kul liksom.

Och så hade jag heeeelkonstig dröm. Jag och en massa kompisar åkte till typ Indien för det var skitnära Jönköping och man kunde åka direktbuss på fritidskortet. Haha! När vi var där var det typ världens folkfest och alla var fulla utom jag och några till. Jag träffade gamla vänner och hade mig. Sen försvann alla och jag tappade tänder. Jag blev skiträdd. Haha. Jisses. Sen kom jag till stationen där bussen skulle gå och träffade Jonas, http://nogoodfornoone.blogspot.com/, och var skiträdd och skulle visa mina tänder som jag hade i fickan. Och fick upp typ sand, hörlurar.. En massa gojs. Haha. Jonas blev också rädd. Herre gud, varför drömmer man helt störda saker för? Vi åkte hem sen iallafall. Jisses. Haha.

Peace out!

2 kommentarer:

nikki sa...

Crazy dröm! :D

Jag saknar dig med. seeeeeeeeees snart? :**

alla hjärtans pop! sa...

tokig dröm döööh! gratis reklam, man tackar (H)