onsdag 15 april 2009

Idag fyller min bror 17 år!

Sitter i skolan nu. En väldigt seg dag idag känner jag. Och igår skrev jag inte alls, jag hade sktimycket att göra och sen på kvällen var jag bajstrött. Haha.
Jag fixade en massa med projektet igår nämligen. Det gick bra förutom att Jönköping inte har något fotopapper. Alltså..? Öh? Men nu har det löst sig skulle jag vilja tro. Så det är ju gött (:
Jag har dessutom fått förlängd inlämningstid på projektarbetet eftersom att jag ska vara i skolan ikväll och vara levande skyltdocka. Haha. Så det är ju ännu bättre. Allt löser sig.. Så måste man tänka känner jag. Höhö.

Nu ska jag skriva lite på min projektrapport skulle jag tro. Det är asjobbigt. Och så ska jag väl äta snart. Känner att det behövs. Haha.

En bild från Emmabodafestivalen 2008. Inne på en toa. Jepp. Finbild.se liksom!


Inga kommentarer: