fredag 10 april 2009

Långfredag

Jag sitter och pular (haha) med mitt projektarbete. Skriver lite rapport och loggbok och grejar. Ganska tråkigt ja, men det måste göras.

Igår åkte jag och Pierre till hans tatuerare i Hovslätt och Pierre got new ink. Det blev nice som tusan. Vi var där ett tag ja.. Sen åkte vi till A6 och Pierre köpte öl och jag köpte hostmedicin för jag har börjat hosta som en galning. SKITJOBBIGT!
Vi åt lunch på Wok & Co sen. Gott :D Sen åkte vi hem och sov en stund ^^ Vi är som ett gammalt par. Haha.
På kvällen kom Andreas, Alexander, Jocke, Alex och Rickard. Vi kollade på film och åt, sen gick de hem tidigt.
Trevlig kväll (: Jag kunde dock inte somna sen när vi skulle sova så jag låg vaken i tre timmar. Alltså blö. Det var jobbigt. Men men. Jag får nog ta mig en kort lur nu eller nåt. Pierre sover redan. Haha. Han ääääälskar att sova och det märks ^^

Idag har vi cruisat runt i stan. Haha. Skitlänge. Men det var nice. Vi plockade upp Sandra, Pierres syster och åkte mot stan för att träffa Pierres mamma och hennes man för att äta på Pallas Atena. Det var goooott :D Nice!
Och sen åkte vi hem och nu sitter jag här och ugglar. Det är MADE på MTV. Skit! Haha. Men jag kollar ju inte ens.. Jag pluggar ju. Usch ja. Men det går bra så det är helt ok. Jepp.

Ikväll hade jag och Millan tänkt att vi skulle till Bongo. Hoppas det blir så också. Det är påskgrejs och Dennis Lyxzén är DJ! Jesus liksom. Det får man INTE missa. Och sen spelar Deportees som jag inte hört ännu så det blir spännande. Haha. Men men. Hoppas det blir en braao kväll. Jao!


Pierres tattoo ^^

Vi hörs hörni!

Inga kommentarer: