lördag 25 april 2009

The Barracuda

Det är så soligt och skönt ute. Det är så skönt att äntligen kunna gå med en tunn kofta ute, slippa den tjocka vinterjackan. Jag tackar och bugar.

Jag har gått en stund på stan idag med pappa, Hanna och Eddie. Mys. Dedde är så söt :D Hihi. Jag testade lite kläder men hade ingen köplust. Haha. Wtf liksom. Men men. Man ska ju bara köpa saker om man känner för det. Får bli någon annan dag.
Jag testade en skitsöt klänning i alla fall. Höhö.
Vi gick en stund och sen bar det av hem. Mys-förmiddag!

Just nu lyssnar jag på The 5.6.7.8's. NICE! Det är japansk rock´n`roll á la rockabilly typ. Skitfint (: De har med en del låtar i Kill Bill filmerna med.

Ikväll blir det grilla som gäller. Får se vart det slutar. Haha.
Och jag måste bara påpeka en sak, man ska inte bjuda 1000 pers för att man inte tror att alla ska komma. För vilka vill inte grilla en mysig varm kväll liksom. Dööööh! Tänk lite. Haha. Ja.
Pierre & CO skulle vara här hemma och grilla med nämligen så om man känner sig ovälkommen kan man ju alltid dra hem. Haha.

Och förövrigt så blev gårkvällen inte alls som vi tänkt från början, och när blir det det egentligen måste jag då fråga. Haha.
Vi var dock i Stadsparken som planerat. Hade lite picknick med sallad och tårta och vin. Och så spelade vi kubb. Det var skitkul (: Höhö.
Sen när det blev kallt drog vi till Säls, Annas, Finas och Ellens klasskompis, Niklas som hade lite förfest. Där stannade vi inte allt för länge. Drog ner till Amor och sen till Centrum. Dansade som tusan (: Nice!
Pierre kom dit också. Det var mys. Wee. Och dansade gjorde vi ^^ Sen drog vi hem. Värd kväll!

Bilder från idag, hittils (:


Peace out!

1 kommentar:

Nikki sa...

söt dedde:*