torsdag 23 april 2009

Utan k:et i kingen är man ingen

Idag har det varit en så sjukt kul dag. Jag har skrattat och gått hur mycket som helst. Haha.
När jag slutat åt jag med Emma och David. Jag och David fortsatte sedan ner på stan. Fixade lite. Haha. Och sen fick jag praktikplats på Ankarbergs begravningsbyrå, och jag vet att det låter sjukt tragiskt men jag ville testa i alla fall. Haha.
Sen köpte jag glass till Nikki och träffade Sebz på Juneporten där vi tog bussen ifrån till Taberg, till Anton & Nikki (: När vi kom dit handlade vi lite och gick hem och lagade soppa som blev god och sen gick vi ut.
Det var typ Tabergs dag eller nåt så det var typ lotteri och grejer utanför ICA typ. SPEX! Haha. Nikki vann iallafall kaffe på lotteriet. Ännu mer haha! Kul kul.
Sen gick vi till berget och fikade. Haha. Och sen bar det av upp för berget och in i berget för det råkade vara lite öppet... Höhö. Men vi typ klättrade i alla fall. Haha! Det var minsann ett riktigt äventyr ^^ Jag oroade ihjäl mig att mina nya strumpbyxor skulle gå sönder hela tiden. Haha. Och därmed tyckte Anton att jag skulle sluta med mina 08-fasoner som han så fint ville kalla det. Jepp.
Men så sant som det är sagt, jag ÄR en stadsmänniska, jag och skog går sådär bra ihop även om det kan vara mysigt ibland. Haha. Efter allt klättrande och grejer gick vi hem.
Jag och Sebz kollade buss och gick ner mot stationen och missade den med typ ingen minut för den var för tidig. Dö länstrafiken, dö! Så vi tog en promenad till några hållplatser bort för att fördriva tiden eftersom att det var 40 min kvar tills nästa. Bajs men nice med promenad. Även fast vi gått typ huuuur långt som helst tidigare.
Bussen kom sen i alla fall och vi åkte hem. Höhö. På Röde Påle var jag helt flumm och Sebz berättade roliga historier om han och hans kusin och msn och kingen och sånt. NICE ^^
Jag träffade Pierre när jag hoppat av bussen och så gick vi heeeem. Nu sitter jag här och Pierre har gått och lagt sig. Så jag vill det med nu. Haha.
Jag tog en massa snygga bilder idag men dom kommer imon eftersom det kommer ta tid att ladda och jag vill ju som sagt gå och lägga mig (: Haha.

Imon blir det mys med picknick, bio och kubb med Sälen, Fina, Anna och Ellen skulle jag tro. För att fira Ellen iallafall som fyller år idag :D Grattis :* Blir bra.

Peace Out!

1 kommentar:

Nikki sa...

orka att ni strosade runt i 40 minuter... :D
sjukt kul dag. PUSS BABY! :****