torsdag 23 april 2009

Glass

Jag sitter och har graf och jag tror inte att det kan bli mycket tråkigare. Haha. Nej, men seriöst. Jag var inte alls pepp på att göra flashgrejer idag. Så jag har lämnat in en grej.. Och har gjort ett streck på nästa. Bra bra. Aja.

Efter skolan ska jag ta mig en promenad och uträta lite ärenden, som att gå till Ankarbergs begravningsbyrå (och det är inte lika allvarligt som det låter, explain later), gå till banken (om jag inte ska göra det innan Ank.) Sen måste jag prata med Sebastian eftersom att vi ska åka till Anton och Nikki idag (: Och sen måste jag köpa Ben & Jerrys till Nikki. Haha. Och sen ska det gå en buss hade jag tänkt mig.

Så idag blir det Taberg minsann. Nice (:

Och jag blir inte riktigt nöjd med färgerna när jag gör om bloggen och jag tycker att det är kul att ändra så vi får väl se hur länge den får vara rosa ^^

PEACE OUT!

2 kommentarer:

Nikki sa...

ÅÅÅÅHHHHHH!

SEBBESNYSK sa...

FEETT MED HUDFÄRGADBLOGG ELLER?????