onsdag 22 april 2009

Student 2009

Nu är jag trött. Det blev mycket gående idag känner jag.
När jag slutat gick jag först uppåt sen neråt stan sen provade jag studentklänningar. Sen gick jag upp igen, till mamma. Sen gick vi ner tillsammans och jag provade fler klänningar och fick strumpbyxor, lila och svarta med vita prickar av mamma :D Sen köpte mamma en studentklänning till mig och det känns skitbra :D Sen åkte jag hem och var en liten stund hemma hos mig och sen gick jag till Pierre. Haha. Jag har typ gått en mil.. Känns det som. Haha.
Iallafall.. När jag kom hem hit.. Till Pierre alltså, åt jag mackor och sen duschade jag. Sjukt skönt känns det nu för mitt schampoo luktar skitgott :D Hihi.
Nu har jag pratat med Millan en liten stund och peppat Hultsfred. Alltså jag vill dit sjuukt mycket nu känner jag. Jag längtar :D Kommer bli bajsnice! Höhö.

Här är min studenklänning, i love it (:


Peace out!

3 kommentarer:

alla hjärtans pop! sa...

vad fin! :)
Du glömmer väl inte att smörja in regnbågen?!

Kaisa sa...

sicken söt klänning :D

Anonym sa...

var e den köpt :) skulle verklgen vara glad för svar