torsdag 16 april 2009

I Think It's A Rainbow

Jaa... Jag har gaddat mig idag (gaddat låter förövrigt väldigt.. fult). Det var nice. Och jag har inte skrivit något om det innan för jag har inte sagt något till min mamma och jag tror att hon läser min blogg och jag ville inte att hon skulle få reda på det på bloggen liksom. Och när hon fick veta nu blev hon inte glad, det märkte jag. Men men. It's done already!
Och jag är nöööjd med den. Den bleeeev söt :D hihi. Men ni får bara se en bild på när vi tog en paus, halvklar liksom och sådär snyggt suddigt. Höhö. Jag hade tänkt mig att jag skulle ta en snygg bild på en klar tattoo liksom. Men folk jag träffar imon kommer ju antaglien också få se den imon ^^

Nu är jag sjuuukt trött. Måste sova snart känner jag. Och tvätta da tattoo. Höhö ^^ Jag och Pierre kollar för övrigt på "Hjälp! Jag är med i en japansk tv-show". För så heter det väl? Haha. Ganska lamt.. Ganska kul ^^ Haha. Helt sjukt iallafall. Och Pierre är skitsöt när han skrattar ^^ Haha.



See you :D

3 kommentarer:

Kaisa sa...

så galet tuff tatuering :D <3

alla hjärtans pop! sa...

cute :>

Nadine sa...

spanks you guys :*