måndag 20 april 2009

26/12 1983

Idag har det varit en mycket bra dag känner jag. Jag känner mig väldigt glad nu iallafall. Haha.

Jag gick som sagt hem och tvättade och det gick bra. När tvätten tvättades passade jag på att städa min lilla lägenhet. Det behövdes tyckte jag. Så nu är det gjort och det är skitskönt när det är rent måste jag säga.
Fast jag kände mig ganska trött på min lägenhet idag. Haha. Jag är inte där så ofta och det kanske beror på att den är skitliten och idag kände jag mig lite klastrofobisk, för första gången faktiskt. Haha.
Det kanske är för att jag har bott där i snart två år och jag är inte van vid att bo på samma ställe så länge sen 2003. Haha!

Efter allt tvättande och städande gick jag till mamma och träffade henne, ove, Matteo och mormor. Vi fikade och pratade. MYS :*
Sen testade jag min balklänning som mamma sytt ihop, fast den är inte klar än men det är inte långt kvar (: Och efter det fotade jag möbler som mamma och ove ska sälja på blocket. Jao. Och sen åkte jag hem med dom, när de körde hem mormor.
Jag fick mammas förlovningsring som det står min pappas namn och datum i och en kofta (: Glad är jag. Haha.

Och och och Minna har fixat bil till balen. Vi ska åka i en lila bubbla!!! Jag tror jag dör så bra kommer det bli :D Yey!

Nu ska jag nog ta mig någonting att äta eftersom det bara blev bulle och chockladboll hos mor. Need to eat kvällsmat. Höhö.


BRUSCHAN MIN :*

Peace out!

1 kommentar:

nikki sa...

Har ni kirrat en bubbla!

jag ringer dig sen. puss:*