söndag 26 april 2009

Festligt och jobbigt

Igår var blev det party för hela slanten och det var sjukt kul.
Millan kom till mig och sen träffade vi Celie, Fina och Simon och gick till Elin för grillparty. Nice!
Vi grilla goda grillspett som Fina och Sälen hade fixat. Gött. Och drack lite och hade mysigt. Jag satt och pratade om Miami och grejer. Träffade bra kul folk. Skitkul. Haha.
Vi gick till William sen. Där var det bratparty. Skitnice. Haha! Det var intressant i alla fall och Blondinbellas hemliga tvilling var där. Jag och Millan var på upptäcksfärd och det var skitnice att fetsa med henne igen. Wee :D
Min fina väska gick dock sönder så det var inte kul. Går inte att laga skulle jag tro. Aja u.u
Vi drog ner på stan sen och Amor och sen Piren.
Min kväll fick dock inte ett så bra slut eftersom jag fick världens snefylla senare och grät typ sönder. HAHA. Och ville träffa Pierre och prata. Dock var det så att Pierre ville träffas men var alldeles för full för att prata märkte jag senare. Så.. ja. Oj oj oj. Kul kul. Nej, men jo.
Jag fick uppmuntran av min underbara lillebror och av Celie och Millan sen. Så jag gick och la mig med ro i alla fall. Höhö.

Idag har jag varit och jobbat. Det gick ganska bra måste jag säga. Snabbt.. Höhö. Sen kom jag hem till min mästerkock till pojkvän som hade lagat skitgod tacopaj (: Mums. Och han är så söt (: Hihi.
När vi ätit blev det lite zappande och sen gick vi och la oss och sov en stund. Haha. Gammaltpar.se :P Jag kollade på Gossip Girl och nu sitter vi här och vet inte vad vi ska kolla på. Söndagsparty typ. Nice (:

Och här kommer bilder från ett grillparty och en bratfest och på Blondinbellas hemliga tvillingsyster typ.









Peace out!

Inga kommentarer: