lördag 11 april 2009

Hosta och Big

Det är Shrek den tredje på Canal+ First, på svenska då.. Inte alls lika kul som på engelska men men. Haha. Den är iallafall. Höhö.

Last night was sjuuukt kul :D Haha.
Millan kom till mig vid halv 7 typ och då började förfesten. Jag drack kiiiir :D Nam nam. Och vi lyssnade på skitgammal musik som jag plockade fram. Jag hittade gamla skivor som jag gjort när jag typ gick i 6:an och sånt. Jisses vad kul det var. Sen hade vi solglasögonfest. Haha. Aja.
Vi drog till Bongo där efter och där var det party. Nice nice! Sen öppnade de in till APT och där inne var Dennis Lyxzén! Jisses. Jag och Millan blev helt till oss. Det var skitkul! Sen pratade jag med honom och så tog vi bild :D Kul kul! Haha.
Jag pratade med folk och fick veta saker om folk som var mindre kul dock. Saker jag inte trott. Aja. Det är bara att lägga bakom sig och inte prata mer med denne.. Haha. Jepp.
Sen kom min mamma som varit ute och fått en öl över sig vilket hon tyckte var så äckligt att hon gick hem. Haha. Hon dricker nämligen inte öl och stank. Så när hon var på väg hem stannade hon vid Bongo och snackade med mig och mina vänner :D Det var roligt. Puss på min mamma liksom :*
Efter att ha dansat sönder till Dennis låtar (han var dessutom helt galen i dj-båset ^^) gick jag och Millan hemåt. Hon ville ha pizza och cigg (även fast hon redan hade i väskan men ville spara dom) så det slutade med att vi gick till Amigo och köpte pizza och jag orkade inte sitta där inne med alla jobbiga människor så vi gick och satte oss i en park och käkade pizzan medans Millan frågade varenda människa som gick förbi om dom hade cigg. Haha. Det var trevligt iallafall (:
Vi gick sedan hem till mig och väntade på att hennes pappa skulle komma och hämta henne och sen gick jag hem till Pierre. Jag kom i säng halv 4. Nice.

I morse vaknade jag innan Pierre och han skulle upp tidigt för att åka till Göteborg och kolla på fotboll idag (: Djurgården liksom. Smart kille det där ^^ Han höll på och grejade och sånt och sen somnade jag om på fel håll. Haha. Jag tror nog att han tog med sig 30 öl eller nåt i en väska. Haha. Ja.. Får se om han kan ta sig hem ikväll. Haha.

Klockan 13 idag ska jag till pappa och äta sillmacka och träffa farmor och farfar (: Det blir trevligt måste jag säga.
Måste typ duscha för jag stinker nog också öl eftersom Millan råkade välta ut sin all over us. Haha. Men jag orkar inte.. Eller gör jag det.. Hmm. Får komma på det där och analysera om jag verkligen luktar. Haha.

Vi får se vad som händer ikväll. Jag vill nog ta det lugnt fast göra något.. Jag ska till morfar kl 11 imon och det känns mindre kul att vara bakis (även fast jag sällan blir det) då. Mamma förbjöd mig snarare att vara det. Haha. Sen funderar jag på om jag verkligen kan gå med min hosta. Min morfar är ganska nojig över sånt. Aja. Det blir nog bättre tills imon.. Kanske.

BILD!


Nadine, Dennis och Millan :D
Jag tog en bild med min mobilkamera på Millans kamera för det var den vi tog kort på oss och Dennis med. Haha. Och på något vänster vägrade min kamera att fokusera. Men men. Jag ska få bilderna av Millan sen (: NICE!

PÖSS!

1 kommentar:

Nikki sa...

haha! jag kan se det framför mig, när ni blir helt till er. :) :* mys